Subiektywne TOP 5 Marketingowych Wydarzeń 2022
Rok 2022 za nami. Globalnie nie był to najszczęśliwszy rok w historii. Po dziwacznym 2020 roku...
Marketerze, daj mi wybór i przestań stroić fochy
Niektóre firmy nie ustają w staraniach aby utrzymać klienta „na siłę”. Ale czy poza krótkoterminową sprzedażą taka wymuszona „lojalność” ma jakikolwiek sens? Jeśli do tego dojdzie tendencja do zachowywania się w relacji z klientem jak niedojrzały życiowy partner, to sprawa jest pogrzebana.
Jedyny taki slogan
Slogan marki, obok nazwy i logo, jest podstawowym elementem budującym brand. Czy na pewno wiemy jak go wykorzystywać?
Ślepa pogoń za „innowacją”
Pogoń za innowacją często bardziej skupia się na „jak” niż „po co”. Innowacja staje się celem samym w sobie, a nie sposobem na dotarcie do konkretnych rezultatów.
O nas
BLOG MARKETINGOWI GENIUSZE
O Marketingu. Lekko, czasem zabawnie. Inspiracyjnie i edukacyjnie.